چطوری با هزینه کم به خارج سفر کنیم

چطوری با هزینه کم به خارج سفر کنیم

رایگان دانلود کنید

سفر کم هزینه

جهت تماشای آنلاین ویدیو به انتهای صفحه بروید
دانلود
توضیحات نظرات

 

 

زمان ویدیو: 00:30:28

حجم ویدیو: 174 مگابایت

می‌خواهید تقریبا رایگان به خارج سفر کنید؟ می‌دانم که فکر می‌کنید همچین چیزی غیرممکن است. اما نگران نباشید. این روشی که به شما معرفی کنم تقریبا رایگان است. شما با کمک یک وبسایت که در سال 2003 بنیانگذاری شد با میزبان‌های خارجی آشنا می‌شوید و کشورهای مختلف سفر می کنید.

این وبسایت یک پایگاه داده از خانواد‌ها، NGOها، سازمان‌های خیریه و پروژه‌هایی است که در طول سال‌ها عضو این سایت شده‌اند.

شما می‌توانید خودتان را غرق در زبان خارجی‌ای کنید که در کشور خارجی موردنظرتان صحبت می‌شود. در حال حاضر چند ده هزار میزبان از 130 کشور دنیا در این وبسایت عضوند.

چطور می‌شود از این وب‌سایت استفاده کرد؟

اول باید ثبت نام کنید و یک پروفایل برای خودتان بسازید. سپس می‌توانید فهرست میزبان‌هایی را که در کشورهای مختلف قرار دارند بررسی کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با آنها تماس بگیرید. اگر دوست داشته باشید در کشور خاصی جستجو کنید می‌توانید این کار را در این وبسایت انجام بدهید. شما می‌توانید به میزبان‌های مورد نظرتان ایمیل بزنید و با آنها چت کنید تا بفهمید که آیا مناسب شما هستند یا خیر.

هیچ محدودیتی برای مدت اقامت شما در مقصد منتخب شما وجود ندارد اما معمولا از شما انتظار می‌رود که حداقل 2 هفته در کنار میزبان‌تان بمانید. هرچند اغلب اوقات می‌توانید هر چند ماه که دلتان خواست آنجا بمانید.

جهت مطلع شدن از جزئیات، این ویدیو را تماشا کنید

برای سفر به خارج خودتان را آماده کنید!

 

نظری بگذارید