مجله خوانی 1  (تصویری)

مجله خوانی 1 (تصویری)

عنوان مقاله: Raccoons Vs Everybody
موضوع: هجوم راکون‌ها به مناطق شهری در کانادا و مشکلاتی که ایجاد می‌کنند

2 نظر
جهت تماشای آنلاین ویدیو به انتهای صفحه بروید
دانلود
توضیحات نظرات

 

 

مخاطبین اصلی این دوره:

این دوره ویژه افراد مبتدی نیست. مجموعه آموزش‌های مجله‌خوانی ویژه همه زبان آموزانی است که می‌خواهند به طور عملی و کاربردی انگلیسی یاد بگیرند. افرادی که سطح زبان‌شان تقریبا در سطح B1 است خصوصا داوطلبین آزمون آیلتس که معمولا می‌شنوند برای تقویت مهارت رایتینگ و درک مطلب ریدینگ باید مجلات و نشریات انگلیسی زبان را مطالعه کنند اما نمی‌دانند چطور این کار را انجام دهند که موجب تقویت زبان‌شان شود. همچنین دانشجویان رشته مترجمی و افراد علاقه‌مند به ترجمه که در درک متون انگلیسی مشکل دارند می‌توانند با تهیه این آموزش‌ها ساختارهای زبانی را به خوبی درک کرده و تحلیل گرامری، ساختاری و معنایی جملات را بیاموزند. بارها شنیده‌اید که برای تقویت زبان انگلیسی‌تان باید متون انگلیسی زیادی را مطالعه کنید اما شاید برایتان جای سوال باشد که مطالعه متون انگلیسی چطور می‌تواند به درک مطلب شما کمک کند.

در حالیکه معمولا در موسسات زبان بخشی برای آموزش ساختار جملات وجود ندارد و کاربرد عملی گرامر آموزش داده نمی‌شود تنها برداشتی که اغلب افراد از تقویت زبان از طریق خواندن متون انگلیسی دارند، افزایش دایره لغات است. اما خواندن متون انگلیسی می‌تواند بسیار فراتر از این باشد. شما می‌توانید با استفاده از ویدیوهای مجله‌خوانی با کاربرد عملی اصول گرامری مختلفی که سال‌ها به صورت تئوریک در موسسات مختلف و کتب گرامری گوناگون آموختید آشنا شوید، می‌توانید ساختار جملات را یاد بگیرید و بفهمید چطور می‌توانید از این ساختارها عملا در اسپیکینگ یا رایتینگ استفاده کنید. در این مجموعه آموزش‌ها همچنین می‌توانید انواع جملات اعم از ساده، مرکب و پیچیده را بیاموزید و با باید‌ها و نبایدهای کاربرد لغات و جایگاه لغات (Part of Speech) آنها یعنی اینکه کلمه ای اسم است یا فعل یا صفت.... و اینکه در هر جایگاه (اسمی، فعلی، صفتی...) چه معانی و کاربردهایی دارد آشنا شوید.

مشکل عمده اکثر زبان آموزان این است که بعد از سال‌ها یادگیری زبان چه به صورت خودآموز و چه در موسسات زبان، نمی‌توانند در زمان صحبت کردن یا نوشتن انگلیسی دانش زبانی خود را عملا به کار بگیرند. و دلیل اصلی این مشکل تئوریک یاد گرفتن زبان است. در ویدیوهای مجله خوانی شما با جنبه جدیدی از یادگیری زبان مواجه خواهید شد. جنبه‌ای که به شما کاربردهای عملی را می‌آموزد. 

متون انگلیسی زبانی که در ویدیوهای مجله خوانی مورد تحلیل قرار می‌گیرند از مجلات معروف و پر فروشی همچون ریدرز دایجست (Reader’s Digest)، نیو ساینتیست (New Scientist)، تایم (Time)، اکونومیست (The Economist) هستند که مطالعه آنها همواره به زبان آموزان توصیه می‌شود.

اطلاعات فنی:

حجم فایل زیپ شده: 92.7 مگابایت.

 

محتویات: فایل صوتی مجله‌خوانی یک + فایل تصویری مجله خوانی یک + پی دی اف مجله مربوطه (ریدرز دایجست، چاپ نوامبر 2016 کانادا)

زمان فایل تصویری: 00:28:05

موضوع آموزش‌های مجله خوانی:

دوره مجله خوانی به این شکل است که هر بار یک مقاله از مجله‌ای معروف مثل ریدرز دایجست (Reader's Digest) انتخاب می‌شود. از روی مقاله به انگلیسی خوانده می‌شود و بعد از ترجمه شدن، خط به خط  و جمله به جمله نکات گرامری و ساختار جملات و واژگان مقاله توضیح داده شده و گفته می‌شود چطور می‌توان در رایتینگ آیلتس از آنها استفاده کرد همچنین نکات لازم برای رعایت کردن در زمان ترجمه توضیح داده می‌شود.

این توضیحات توسط آزاده مبشر انجام می‌شود. پی دی اف مجله‌ای که مقاله از روی آن انتخاب شده در فایل زیپ شده موجود است. می‌توانید با توجه به شماره صفحه‌ای که در ابتدای ویدیو ذکر می‌شود صفحه مربوطه را در فایل پی دی اف پیدا کنید. البته تصویر مقاله در ویدیو نمایش داده می‌شود.

 

توضیحات گرامری مجله‌خوانی:

توضیح مفصل نکات گرامری مورد اشاره در ویدیوهای مجله‌خوانی را می‌توانید در جلسات گرامر ویژه آیلتس مطالعه کنید که در سایت موجود است.

 

 

2 نظر

تصویر کاربر
مرضیه جمالی

من از طریق این مجله که اولین مجله از دور مجله خوانی خانم مبشر هست با این دوره آشنا شدم و همین یک دوره کافی بود که مشتاقانه تمام مجلات دیگر را فراهم کنم چون واقعا برای این دوره ها خانم مبشر زحمت کشیدن و. خواننده نهایت اموزش را از هر مجله فرا میگیره. این دورها فوق العاده دامنه لغات را بالا میبره و نحوه درست تلفظ کردن را به خواننده آموزش میده و در نهایت پر باری این محصولات بسیار مطالب جذابی انتخاب شده و علاوه بر این، این دورها کاربرد درست گرامری جملات در متن نیز اموزش میدهد.

تصویر کاربر
ستایش

با تشکر از خانم مبشر. بسیار عالی بود. کاش pdf متن رو هم می گذاشتید.

آزاده مبشر

در بخش دانلود رایگان امکان آپلود بیش از یک فایل نیست برای دریافت پی دی اف مجله میتوانید در تلگرام پیام بدهید. در صورت خرید ویدیوهای مجله خوانی میتوانید پی دی اف ها را به همراه شان دانلود کنید

نظری بگذارید